måndag 23 november 2009

Kalas och visning

Eftersom korten kom i bakvänd ordning får jag ju börja från fel håll med;-) I går hade jag visning hos Nina och i och med det (och en ströorder från svärmor) så har jag klarat säljmålet denna månad,känns kanonbra.
Hinner ju inte med fler visningar nu i november så hade jag inte klarat det vet jag inte vad jag skulle gjort. Men nu får vi ladda inför december, för då är det REA, och alla tycker väl om det??!!
Och glöm inte att ni kan beställa direkt av mig även om ni inte är på nån visning.

Här har ni ex på två jättefina plagg, perfekta till julafton kanske? Går ju bra annars med såklart.
Stjärn velour tunika 229kr


Stjärntröja med snyff V-ringning till killen 189kr
Och nu till lördagen;-)
Då kom ju största delen av min familj hit och hade kalas för Ludvig. jag fick ju lite presenter med såklart eftersom det va min födelsedag.
Lillebror hade varit ute och handlat en jättesnygg sjal/scarf till mig,blev lite imponerad:-)
Fick även lite presentkort på Lindex (ska köpa underkläder för kläder kommer jag ju som jag sagt innan inte köpa där) ,Care och presentverkstan och så en locktång av mamma:-)



Ludvig fick med fina saker såklart, kläder(bla bodyn han har på sig på kortet),leksaker och
Den Vita barnkammarboken :-)



Såhär såg han ut när han åt tårta för första gången




Men efter ett tag va det svårt att få nog,hihi







Presentöppning, och givetvis är hans kära hund med på kortet. Jonas köpte den till honom när de va på Biltema förra helgen och Ludvig vill ha med sig den överallt;-)
Helgen gick ju såklart rätt fort, men snart är det helg igen och då ska vi verkligen njuta:-)
Nu ska jag kika runt innan det är dags för frukost för mig och Elias,Ludvig har ju redan klämmt i sig välling;-)





3 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Fina foton på Ludde!

Så du fick en locktång i födelsedagspresent, jag tyckte väl att du var extra fin i håret igår! :-) Kul att kunna variera sig lite.

Kram!

Kicki sa...

Vilka härliga kort. Tänk att Ludvig fyller 1 år. Tiden går fort. Tack för fikat på Bernts idag. Det var verkligen uppskattat och skoj att få träffa er.

Kicki sa...

Kan inte låta bli. Finns det någon sötare unge???