onsdag 4 november 2009

Larmat

Nu har larmkillen åkt och vi kan åka hemmifrån och ändå känna trygghet.
Vi har ju såklart satt in ett larm,vi har pratat om det ända sen vi flyttade hit och när vi nu fick ett erbjudande vi inte kunde tacka nej till så passade vi på.
Elias går och väntar på att Kevin ska komma hem , eller rättare sagt att vi ska åka och hämta honom för han vill trycka på knappen (sätta på larmet)

Händer inte så mycket här för jag mår ju som sagt inte så bra,hoppas verkligen att det beror på järnbristen så att jag mår bättre snart.

imorgon blir det öppna förskolan om inget händer. Ska höra efter om jag ev kan ha en visning där, jag och de andra mammorna kom på det sist så det är bara att hoppas att hon som har hand om det tycker det är ok. För det hade varit perfekt:-)

Går så smidigt att lägga Ludvig nu, bara lägga ner honom i sängen och gå ut därifrån och så somnar han själv, funkar både på dagen och kvällen. TIll skillnad mot Elias som va helt hopplös med det där när han va liten.

Funderar på vad man ska äta idag....lite sugen på spenat....plus med det är ju att jag får i mig lite extra järn då med.

Tiden går verkligen fort nu, känns som det va nyss vi fick reda på att vi skulle ha en liten plutt till och nu har vi bara drygt 90dagar kvar. Men har faktist något killnamn på lager nu (även om de inte känns helt 100) Casper och Oskar (sistnämda är nog inte Jonas helt förtjust i)

Måste dra nu

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det m Elliot? Eddie är inte heller så dumt, tycker jag:)
kram SS

Kattis sa...

Tråkigt att du inte mår bra :(

Casper är ju jättefint =) Men jag tror att du väntar en tjej...

Kanske vi kan ringas vid imån?

KRAM

Martina sa...

Skulle ju skriva kram SY=systeryster. ;)

Smaulandskan sa...

Så bra att du skrev till det där sista ang. Rabdido, dvs. moroten till de köpande - det hade jag glömt! Ska skriva det igen på bloggen nästa vecka när jag påminner om partyt.

Vi får se hur många som kommer, har iaf bjudit en hel del även denna gång och de flesta är "nya", dvs. sådana som inte blev bjudna förra gången. Jag har ju turen att ha en stor vän- och bekantskapskrets att plocka från. :-)

Har ju som sagt var osa 17/11 och så fort jag vet hur många som kommer så säger jag till.

Ha en bra dag!
KRAM