tisdag 10 november 2009

Min lilla bagare

Brödet blev jättegott, och Elias mumsade i sig som bara den:-)
Först ett litet kort på Ludvig som gör nåt konstigt med ögonen så han ser helt trött ut;-)
Sen kom de här i fel ordning men ni ser ju ändå;-)




Idag blev det ändrade planer för tyvär så blev ju kattis ena pojk sjuk. Får se vad som händer, nu regnar det rätt bra så det blir inte till att gå ut nu, får se sen. Va ju barar ute en liten sväng igår. Har haft lite mer ont i fogarna till och från nu så jag vågar inte ge mig ut på några promenader när jag är själv hemma för det kan bli riktigt tufft att göra sånt som måste göras annars, tex laga mat och bara ta hand om barnen. Igår räckte det med att jag damsugade lite och fick bära en hel del på lilleman, sen kunde jag knappt sitta på stolen när vi skulle äta ens.
Men jag känner ju vad jag bör undvika för att inte göra det alltför tufft så det gör jag i den mån det går.
Elias ska till sin pappa idag med, men bara tills imorgon. Lite tråkigt för Elias som inte har träffat sin pappa på tre veckor. Tur att han ha Jonas med:-)
Häromdagen när Jonas och Elias va själva i köket så sä Elias helt appropå inget
"Jag gillar dig Jonas"
Jonas sa ju såklart med att han tyckte om Elias då och gav honom en kram, men håll med om att det va himmla gulligt.

1 kommentar:

Kattis sa...

Ja det var ju gulligt =) Skönt för Elias att ha Jonas med om det går så lång tid mellan besöken hos R.

Synd att min Filip blev sjuk :(

Kram kram