torsdag 5 november 2009

Pomos piano

Det sitter Elias och tittar på nu, är så härlig signatursång till det programmet:-) Vi ska strax bege oss iväg till öppna förskolan och Elias sitter som på nålar och väntar för han tycker det är så kul där. När jag frågade honom vad han skulle göra det så sa han spela boll och bygga med kuddarna och skratta,haha. Lät så gulligt när han sa att han skulle skratta där.

Än så länge så har jag inte haft nån konstig huvudvär/bortdomningar i ansiktet eller konstiga yrselattacker:-) Men däremot är jag såååå trött, men vaknade vid 4 inatt och kunde inte somna om så det beror nog på det.

I eftermiddag kanske kära A och E (ni vet ju vilka mina trogna besökare är eller hur;-) ) kommer hit en sväng. Och så kommer svärmor hit sen med, hon ska hjälpa till och passa barnen när jag ska åka och vaccinera mig, för ja nu har jag bestämmt mig för att göra det. Väntade tills idag ifall jag skulle bli dålig efter den så kommer ju Jonas hem imorgon iallfall så jag slipper ligga dålig och ta hand om barnen.

Tina: Elliot tycker ju inte Jonas om,annars hade det blivit det :-)

Nina: Är ju inte hela värden om det inte blir lika många som sist;-) Jag tycker ju bara att det är så kul att få komma ut och visa kläderna. Har nog bestämmt mig för att köra lite nästa säsong med, men då i ett team som inte har några säljkrav, och bara åka till folk jag känner för jag behöver ju kanske ha bebisen med mig:-)

Nu ska jag bara kika runt snabbt och sen åka

3 kommentarer:

Angelica sa...

ja vi kommer nog sen :-) kraaam

Karro sa...

Va roligt med öppen förskola. Vi har en sån här också men jag är så dåligt på att ta mig iväg dit.
Hoppas att järnvärdet åker upp snart så att du får må lite bättre.
Fatta.. snart har ni en till liten bäbis. :)
Hur gammal är Ludvig nu? Har han hunnit fyllt 1??

Kattis sa...

Kommer nog ändå kännas skönt sen när du tagit vaccinet med tanke på att så många insjuknat nu och du är i riskgrupp. Sen får man lite på att läkarna vet att det är ok för barnet. Många gravida har ju tagit vaccinet nu.
Mikael tog igår så nu är det bara barnen kvar.
Kram kram