måndag 2 november 2009

Till BM idag

Nu blir det bara en liten snabb blogg för jag ska passa på att hoppa in i duschen medans Ludvig sover.

Ska upp till BM sen vid lunch för att kolla mitt blodtryck pga att jag mår så konstigt (det här med yrseln och att min högersida blir så konstig då med) idag vaknade jag med sprängande huvudvärk i högersidan av huvudet med, och då kände jag att det va läge att ringa.
så vi får se vad hon säger, men som vanligt när det gäller mig så åker jag ju på massa konstiga oförklarliga saker......

Blev ju rikitgt glad när jag fick veta att jag vann den där personliga snuttefilten från Älskade Hjärtegryn,förgyllde ju dagen en del. Tänkte att bebisen ska få den:-)

Nä nu ska jag rusa in i duschen.
Skriver mer sen efter besöket hos BM

2 kommentarer:

Smaulandskan sa...

Hoppas det gick bra hos BM och att du fick en förklaring till din huvudvärk och yrsel.

Kram!

Kattis sa...

Vad kul att du vann en sån filt =)

Hoppas det gick bra hos bm!

Kram