fredag 20 november 2009

underbara fredag

ja då var det fredag igen och vist är man alltid på lite bättre humör då!!?? Här har det bakats lite idag (men är inte klar). Min mamma,Göran och mina syskon kommer hit och firar Ludvig imorgon. Tänk att han blir ett år redan (den 30/11) Vart tog tiden vägen,och vart tog min lilla bebis vägen;-)
Hinner egentligen inte sitta här för jag har en del att göra men måste vila fogarna lite kände jag. Om en stund kommer Romeo hit med, han ska vara hos oss tills imorgon. Barnen (särskillt Kevin) ser verkligen framemot det. han va inte ens speciellt svårövertalad när det gällde att städa sitt rum igår,han hoppas nämligen att Romeo ska vilja sova inne hos honom.
Vädret ser härligt ut idag men vi hinner ju tyvär inte vara ute så mycket känner jag, men det blir ju npn liten promenad med Romeo sen såklart.

Annars är det lugnt här, Jonas kommer hem vid fyra tiden och sen ska vi upp och ta kort på Ludvig till Värnamo Nyheter, sen blir det tacos ikväll.
Imorgon blir det ju som sagt kalas och på söndag ska jag till bonus svägerskan och ha Rabdido visning. min sista i november eftersom nästa helg åker ju Jonas och jag på lite mys minisemester(lördag till söndag). Ska bli helt UNDERBART, att bara få vara själva och rå om varnadra, och mysa och ha det allmänt bra:-)

ha en mysigt fredag nu allihop

4 kommentarer:

Maria Ottosson sa...

Åh vad härligt å få komma iväg!!!
Det är nyttigt :) Både för kropp å själv ;)

Hoppas ni får en fin och go helg!
KRAM

Kattis sa...

Jag läste för fort så jag läste först; "här har det varit lite bakis idag"....men insåg fort att jag måste läst fel ;)

Ha en bra helg. KRAM

Smaulandskan sa...

Grattis igen! ((du fick ju via sms nyss))

Ha en fin dag och krama lille Ludde från BonusFamiljen i Hestra!

Vi ses imorgon!

Kicki & Dennis sa...

Ett stort grattis på födelsedagen. Vi tittar in under dagen.
Vill också tacka er för att ni har tagit hand om Romeo åt oss så vi kunde åka till Göteborg.
Trots att ni är många själva och har mycket omkring er så hjälper ni till. TACK