tisdag 10 november 2009

Hmm

Känns nästan som man inte skulle ha stigit upp idag.... Va och hämtade posten nyss (hade glömmt det) och där va ett brev från kära Försäkringskassan där det stog att jag kanske inte får HP.....men om jag hade något att säga ang det så fick jag ringde. Så det gjorde jag ju såklart.....
Men vet inte rikitgt hur jag ska få ihop det om jag inte får det bevilljat......har nog inte mammadagar så det räcker i såfall.
Och Jonas som skulle vara pappaledig då med (hade både han och jag verkligen behövt,för båda är nog rätt slutkörda)..........
Men vi får väl hålla tummar och tår för att jag kan övertala dem att jag borde få det (fick ju det när jag väntade Elias och Ludvig)

Funderar nästan på att lägga mig bara för att vara säker på att jag inte får några mer dåliga besked idag

3 kommentarer:

Kicki sa...

Förstår att det känns tufft, men kämpa på. Allt går att lösa. kram till er alla

Kattis sa...

Ska hålla tummarna att du får det.

Du fick ju sen lite bättre besked på kvällen iaf =) att J kommer hem.

Kram kram

Nina sa...

Jag läser i bakvänd ordning så som tur väl var fick du ju ett bättre besked (dvs. att J kommer på fredag) sedan iaf.

Hoppas du får HP, det skulle du behöva!

KRAM