onsdag 18 november 2009

kvällsvisning och vaccination

Ja vad har hänt sen sist.... va ju hos min barnmorska i måndags,allt va bra med bebisen och hjärjljuden låg runt 150 som de brukar. Magen är 1 cm mindre än med Ludvig så jag ligger precis på medelsträcket...men å andra sidan behöver det ju inte betyda att bebisen är mindre men vi får ju hoppas. Vi ska ju på tillväxt UL i december så då får vi ju veta mer om storleken.
Mina järnvärden hade ju tyvär inte gått upp något, bara sjunkit ytterligare ett steg...så nu blir det fler järntabletter.
Pga min magkatarr så kunde hon säga att det där jag hade med yrseln och den konstiga huvudvärken berodde antagligen på stress med, så nu måste jag stressa ner sa hon,lättare sagt än gjort;-)

Kevin har varit hemma från skolan då han inte varit riktigt pigg men han är bättre nu men får vara hemma idag för han och Jonas vaccinerade sig igår och Kevin mår så illa, och har han redan varit hemma två dagara så kan han likaväl vara hemma idag med.

Visning i Smålandsstenar igår med och den gick jättebra:-) Har en visning till på söndag sen har jag inga flera inbokade än...hade behövt ha en eller två i december.

Själv börjar jag bli riktigt trött på den här magkatarren som inte riktigt ger med sig, dock har jag ju inte alls lika ont så det är ju skönt. Ska äta mina tabletter denna vecka ut med så får vi se sen.
Nu ska jag kika vidare här

1 kommentar:

Kattis sa...

Krya på dig och ta det så lugnt som möjligt, lyssna på din kropp!

KRAM